Actualitat

Una sessió territorial doble dedicada a les comarques del Maresme i el Garraf

8 de març de 2019
El passat 7 de març es van celebrar dues sessions de participació territorial del Pla Director de Mobilitat 2020 – 2025 (pdM) dedicades a les comarques del Garraf i el Maresme. Aquestes dues comarques litorals de la metròpolis de Barcelona tenen certa similitud en les seves problemàtiques

El sector de les mercaderies també participa en el nou pdM

27 de febrer de 2019
El passat 26 de febrer la seu de l’ATM va acollir la sessió de participació sectorial dedicada a les mercaderies del nou Pla Director de Mobilitat 2020 – 2025 (pdM). En aquesta sessió es van trobar administracions, operadors, entitats i associacions del sector que van conèixer els

L’Alt Penedès acull una nova sessió de participació del pdM

20 de febrer de 2019
El passat 19 de febrer, l’ATM va organitzar una nova sessió de participació del nou Pla Director de Mobilitat 2020 – 2025 (pdM) a la comarca de l’Alt Penedès. Aquest acte va tenir lloc a la seu del Consell Comarcal a Vilafranca del Penedès i hi van participar diferents representants

Millorar el transport públic és el repte més important del pdM per a les comarques de la Catalunya central de la demarcació de Barcelona

18 de febrer de 2019
Segons els resultats de la tercera pregunta del mes, millorar el transport públic (oferta, freqüència, temps de viatge, eficiència i connectivitat) en primer lloc -gairebé el 90 % de les respostes l’han considerat molt prioritari-, seguit per garantir l’accessibilitat i la igualtat

Sessió de participació del pdM a les comarques de la Catalunya central de la demarcació de Barcelona

11 de febrer de 2019
El passat 7 de febrer, l’ATM va organitzar una sessió de participació del nou Pla Director de Mobilitat 2020 – 2025 (pdM) a les comarques de la Catalunya central de la demarcació de Barcelona. La presentació va tenir lloc al Palau Firal de Manresa i hi van participar prop d’una

L’entrega a hores convingudes és l’aspecte de mobilitat més valorat quan es compra per internet

6 de febrer de 2019
Segons els resultats de la segona pregunta ràpida que ha estat disponible durant el mes de gener en aquesta web, el servei d’entrega a hores convingudes (amb el 40 % de les respostes) i la reducció dels desplaçaments (amb el 36 %) són els aspectes relacionats amb la mobilitat que es tenen